Vad menas, Gud?

Två män satte in var sin kontaktannons på en kontaktsida på internet. Den ene formulerade sig:

Jag är en man,
i 40-års åldern, som söker en kvinna att
dela livet med. Jag är ekonomiskt trygg,
har en stor portion humor, och har glimten
i ögat och är nyfiken på det mesta.
Vidare är jag snäll, ödmjuk, omtänksam,
trogen och söker dig kvinna, som vill bli
behandlad med stor respekt. Kram.

Den andre skrev:

Jag är en man,
i 40-års åldern, som söker en kvinnlig
livspartner. Har grava alkohol och drogproblem
sedan tonåren. Jag är inte lätt att leva med
men du får se det som en utmaning. Stora skulder
hos kronofogden. Ha förstående för att jag ibland
"försvinner" utan att höra av mig. Kommer
dock alltid hem igen, och vill då att du tar hand
om mig som ett barn. Är trogen (ibland). Snäll,
men under vissa perioder så ska du acceptera
lite "hårdare tag". Hej!



Båda männen sammanstrålade efter 3 månader för att analysera sina resultat, och jämföra vem, som hade fått flest svar. Vem tror du?

Kommentarer
Postat av: Nån...

Hahaha...klockren. Men tyvärr, that´s life.

2008-09-03 @ 22:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0