Resultatet...

...efter ett antal timmars nattliga diskussionssamtal med div arbetskamrater:

Varför får oftast trevliga, skötsamma, lojala, roliga, kärleksamma, plikttrogna och trofasta män leva ensam? Eller i vilket fall, så räcker det med att dom säger lite "fel" saker eller säger saker som gör kvinnan "lite lätt osäker och förvirrad", förstår inte riktigt om hans kärlek till henne är besannnad, vågar inte stanna kvar och därför lämnar honom omgående utan diskussion. Det behövs alltså inte speciellt MYCKET, för att hon ska sticka ifrån honom forever.

Medans män som super, är notoriskt otrogna, missgynnar sina barn, drogar, rymmer, nonchalerar henne, skiter i att arbeta, knarkar, stänger av mobilen hela natten, kallar sin kvinna för könsord, hamnar i slagsmål och blir knivskurna, ALLTID har sin lilla kvinna vid sin sida och som alltid ställer upp? går hon inte....

Nej, då passar det ju ypperligt att ha en trevlig, skötsam, lojal, roliga, kärleksam, plikttrogen och trofast man som man kan beklaga sig för. Natten igenom.....

Kommentarer
Postat av: Pia

I bland min vän låter du lite bitter. Misstänker att många kvinnor diskuterar precis som du när det gäller möjligheterna att hitta en man att tycka om. Ni är ju inte speciellt enkla att ha med att göra precis...Erfarenheten har talat/skrivit ;)

2008-04-19 @ 18:28:13
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: outsider

Men...har jag rätt eller har jag fel???? Det är frågan. Inte om jag är bitter eller inte.

2008-09-03 @ 21:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0