Jag såg det!!!!!!

Härom dagen så fick jag se DET! Uppleva det med egna ögon. Jag var i mottagarens rum!!! Alltså, jag var hemma hos en kompis och vi stod i vardagsrummet och pratade. Plötsligt fick han ett SMS. Pip-pip! Han plockade upp mobilen och såg att det kom från hans fru. Han läste högt, mumlande: "Bla bla bla bla har just ätit, och sover gott nu".....
Sen knäppte han av och slängde mobilen i soffan och gick ut i köket. Han svarade alltså inte. Ingen kommentar! Inte ens ett "OK" som bekräftelse. Jag trodde aldrig jag skulle få uppleva det, men det gjorde jag....."kul". Men nu vet jag hur det fungerar, iallafall. Väl värt att tänka på!

Kommentarer
Postat av: Gud

Tja...nu har du sett det med egna ögon. Jag brukar "stoppa" dina sms, lille vän. Men detta klarade han själv, din kompis...mohohohahahaha

2007-10-29 @ 20:33:16
Postat av: Guds fru

Han stoppar inte alls dina sms, han vet inte hur man gör. Det enda han kan är att trycka på regn/snöknappen. Helt värdelös med andra ord.

2007-10-31 @ 15:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0